Accountancy & administratie

Onze accountants ondersteunen u bij al uw accountancy werkzaamheden. Wij kennen uw markt en weten precies aan welke wet- en regelgeving u moet voldoen. Zo zorgen wij ervoor dat u kunt beschikken over betrouwbare gegevens. 

Onze accountants geven u een compleet inzicht in uw bedrijfsvoering. Hiermee helpen wij u vooruit te kijken. Op basis van deze inzichten ondersteunen wij u bij het maken van strategische keuzes. Wij fungeren als uw sparringpartner en houden u scherp.

U kunt bij ons terecht voor:

  • Het samenstellen van uw jaarrekening.
  • Fiscale aangiften.
  • Opzetten en inrichten van uw administratie.
  • Ondersteuning bij het voeren van uw administratie.

Wilt u meer weten over de dienstverlening van FIFEC Consultancy, vraag vrijblijvend een kennismaking gesprek aan of neem contact met ons op  info@fifec.nl.

Jaarrekening samenstellen

Accountancy

Op basis van regelgeving kan uw organisatie verplicht zijn om een jaarrekening op te stellen. Onze accountants stellen de jaarrekening op die voldoet aan de wettelijke voorschriften en die u kunt gebruiken om aan derden te overleggen. Ook kunnen wij voor u de jaarlijkse fiscale aangiften en een balans met winst- en verliesrekening verzorgen.
De accountants, administrateurs en adviseurs van FIFEC verrichten meer werkzaamheden dan alleen jaarrekeningen samenstellen of controleren. Wij geven u een compleet inzicht in uw bedrijfsvoering door onder andere het verzorgen van begrotingen en liquiditeitsoverzichten. Hiermee helpen we u vooruit te kijken. Samen met de relatiemanager fungeren onze accountants en administrateurs van FIFEC als vertrouwenspersoon en houden u scherp. Wij ondersteunen u ook bij gesprekken met intermediairs, zoals banken, notarissen en de belastingdienst. 

Fiscale aangifte

De administratie van uw onderneming, aangiften en alles wat erbij komt kijken, kost tijd. Wij ondersteunen u graag bij het verzorgen van uw fiscale aangiften. Dit biedt u meer tijd en ruimte om te ondernemen.
Als ondernemer bent u verplicht om uw aangifte omzetbelasting(btw) in te dienen. Dit geldt ook voor de aangifte loonbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting. Wij zijn op de hoogte van fiscale kansen voor ondernemers. In de aangiften worden deze zaken meegenomen, zodat u zo min mogelijk belasting hoeft te betalen.

Kiest u voor FIFEC FISCAAL dan verzorgen wij uw belastingaangiften op tijd en adequaat. Periodiek dienen wij voor u de aangifte-btw en loonheffing in. En aan het eind van het jaar maken wij de jaarcijfers op en verzorgen de complete aangifte inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en eventuele suppletie.
Ook administratieve ondersteuning nodig?
Wilt u meer dan alleen uw fiscale aangiften door ons laten verzorgen? ook dan hebben wij diverse mogelijkheden.

Administratieve ondersteuning

Bij het ondernemen hoort ook het voeren van een administratie en het doen van fiscale aangiften. De accountants, administrateurs en adviseurs van FIFEC biedt u ondersteuning die u wilt. U bepaalt zelf in hoeverre u de administratie uitbesteedt. 

  • FIFEC verzorgt uw volledige administratie op onze vestiging.
    U overhandigt ons uw facturen, kas-bankbescheiden.
  • FIFEC verzorgt uw volledige administratie bij u op kantoor.
    Uw facturen, kas-en bankbescheiden bevinden zich bij u op kantoor. Onze boekhouder verzorgt bij u op locatie de administratie.
  • U boekt alleen uw verkoopfacturen en FIFEC verzorgt de overige administratie.
    U draagt alleen zorg voor de facturatie aan uw klanten.
  • U voert uw eigen administratie en FIFEC controleert en adviseert.
    U voert uw volledige administratie. FIFEC Accountancy en Fiscaal biedt u ondersteuning op de momenten dat u deze nodig heeft.

Voordelen van uitbesteding van uw financieel en fiscale administratie

Tijdwinst : u heeft meer tijd en ruimte om te ondernemen
Wij zijn op de hoogte van de nieuwe wet- en regelgeving en van fiscale mogelijkheden. In de aangiften worden deze zaken meegenomen, zodat u zo min mogelijk belasting hoeft te betalen. 

Onze werkwijze

Verzorgen van uw administratie ? dan wordt dit door vaste medewerkers gedaan. Onze assistent-accounts, en administrateurs voeren onder andere de volgende werkzaamheden uit :

  • Het inboeken van bankafschriften en kasmutaties.
  • Het verwerken van inkomende en uitgaande facturen.
  • Het verwerken van personeelskosten en het verzorgen van de Btw- en loonheffing aangifte.
  • Wij kunnen voor u periodieke managementrapportages opstellen.

Meer ondersteuning nodig ?

Heeft u door bijvoorbeeld groei van uw organisatie of zwangerschapsverlof of achterstallige administratie in verband met ziekte ondersteuning nodig? Wij kunnen u op tijdelijke basis interim professionals leveren. Ook kunnen wij u ondersteunen bij het opzetten en inrichten van uw administratie. Neem contact met ons op info@fifec.nl.

Contactformulier

Contactgegevens Rotterdam

Kantoor

FIFEC Consultancy BV

Blaak 520

3011 TA Rotterdam

Telefoonnummer

010-261 34 10

Email

info@fifec.nl

Registratie

KVK-nummer: 85080330

BTW nummer: NL863501187B01

Beconnummer: 750104